President Warriors cemerlang di Terengganu


KELANTAN menewaskan T.Team 3-2 dalam perlawanan Liga Piala Presiden yang berlangsung petang tadi di Kompleks Sukan Negara Gong Badak, Kuala Terengganu.

T.Team mengejutkan Kelantan dengan jaringan awal pada minit ke 7.

Izuan Rosli menjaringkan gol penyamaan untuk Kelantan pada min ke 44 melihatkan keputusan separuh masa pertama terikat 1-1.

Walaupun kedua-dua pasukan dilihat bermain lebih agresif dengan percubaan-percubaan yang menarik di separuh masa ke 2 dalam keadaan padang yang agak becak, tiada gol dijaringkan pada minit-minit awal separuh masa ke 2.

Aris Zaidi menambah jaringan gol Kelantan pada minit ke 85 yang kemudiannya di balas oleh T.Team pada mini ke 89, membuatkan kedudukan terikat 2-2.

Walau bagaimanapun, gol "emas" oleh Mohd Farhan Yaacob pada minit-minit akhir perlawanan membolehkan Kelantan menewaskan pasukan T.Team dengan jaringan 3-2.

Perak menumpaskan pendahulu liga, Sabah, dengan jaringan 2-1. Dengan keputusan-keputusan perlawanan tersebut, Kelantan kini menjadi peneraju baru Liga Piala Presiden, berkongsi mata dengan Sabah dengan kelebihan jaringan gol.

Info ringkas dan carta kedudukan liga disediakan oleh RedsFC News.


REDVISON MEDIA
Share on Google Plus

About Moderator

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 ulasan: