Super Warriors Dalam Pembikinan.

Saingan Piala Malaysia 2011 masih belum tamat, namun ura-ura terbaru dari kem The Red Warriors telah melanda penyokong setia mereka di seluruh negara.


Ternyata pasukan Kelantan mendahului senarai perpindahan pemain secara besar-besaran pada musim depan sehinggakan pemain yang sebelum ini dilihat mustahil berada di Negeri Cik Siti Wan Kembang akhirnya menyatakan minat berbakti buat The Red Warriors.


KAFA melalui Presiden, Tan Sri Annuar Musa sendiri telah mengesahkan persatuan tersebut akan merekrut 10 pemain luar termasuk pemain import serta mengekalkan beberapa pemain utama musim ini selain menaikkan beberapa tonggak dari skuad Piala Presiden.


Bermula dengan berita pengesahan penghijrahan bekas ketua jurulatih, B. Sathianathan, pasukan Kelantan terus panas dengan perpindahan masuk pemain untuk skuad 2012.

Paling mendebarkan, beberapa nama besar yang dikaitkan dengan Sang Kijang dikhabarkan telah bersetuju menyarung jersi Merah Putih pada musim depan.

Malah, kesemua pemain yang dikaitkan ini dikatakan dalam proses terakhir untuk meneliti tawaran kontrak yang ditawarkan Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) seterusnya menantikan masa sesuai untuk menurunkan tandatangan bermain dengan Samh Kijang.

Jika benar segala rumours yang dinyatakan ketika ini, Kelantan dilihat bakal menjadi sebuah pasukan yang memiliki nama besar dan antara yang terbaik di Malaysia.

Mungkin penyertaan pertama dalam saingan AFC membuatkan KAFA sanggup berbelanja besar agar pencapaian cemerlang dapat digapai dalam saingan itu nanti. -RedsfcNews-

Share on Google Plus

About RedsFC

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 ulasan: