Ringkas: Penjelasan Norfarhan dan Isteri.

Berikut adalah penjelasan yang diberikan Norfarhan Mohamad dan Isteri dalam post status laman Facebook, Kelantan The Red Warriors [2011].



Mereka berdua memberikan penjelasan ringkas kepada seluruh peminat setia Kelantan akan tohmahan yang dilemparkan kepada mereka berdua sejak perpindahan kontroversi Norfarhan ke T-Team, awal musim tempoh hari.

Namun, dalam menjawab tohmahan para peminat, ternyata Farhan dan isteri begitu profesional selain tidak menyalahkan mana-mana pihak akan segala perkara yang terjadi.

Sebelum ini dalam laman sosial Facebook, Presiden KAFA sudah menyatakan ungkapan maaf kepada dia dan dua lagi pemain yang pergi ke T-Team dan kini kita harapkan seluruh penyokong yang tidak tahu kisah sebenar turut memaafkan beliau sekeluarga dengan hati yang terbuka.

Ketika ini, geger riuh seantero negeri Cik Siti Wan Kembang, Norfarhan dikhabarkan telah menerima tawaran kembali ke pangkuan The Red Warriors musim 2012 menyebabkan timbulnya reaksi pro dan kontra akan kehadiran beliau. -RedsfcNews-

Share on Google Plus

About RedsFC

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

3 ulasan:

saperakue said...

sayang kalau lepaskan pemain yang ada bakat.. lagipun trw sekarang dah up satu level, jadi amat2 la perlukan khidmat pemain yang ada bakat camgini

Ardley said...

Kawe sokong Farhe main smula nga kelate... bare baik, x molek kalu tohok.. cumo, dio keno la fight utk masuk....

Anonymous said...

takut tahun depe masuk duduk sajo jah....