Bintang kelas Dua Perlu Bukti Kemampuan.

Beberapa pemain bintang lama yang dipanggil mewakili skuad Malaysia menentang Chelsea perlu membuktikan pemilihan mereka oleh Ong Kim Swee tidak silap.


Pemain seperti Hairudin Omar, S. Subramaniam, Farizal Marlias, Amri Yah Yah, Shahrulnizam Mustapha dan Daudsu Jamaludin harus menunjukkan persembahan terbaik kepada rakyat Malaysia yang bertandang ke Stadium Bukit Jalil.

Pengalaman yang dimiliki mereka dalam perlawanan getir terdahulu harus digunakan dengan sebaiknya seterusnya membimbing beberapa pemain muda baru terpilih.

Beberapa nama baru yang dipanggil seperti Mohd Badri Radzi, Khairul Akhyar, Famirul Asyraf serta ramai lagi turut perlu menampilkan persembahan cemerlang seperti mereka tunjukkan dalam saingan Liga Super.

Debut yang diberikan Ong Kim Swee bukan sebarang perlawanan.

Walaupun berstatus persahabatan biasa, tidak memberi sebarang pungutan mata kepada skuad negara, menentang bekas juara Liga Perdana Inggeris merupakan satu peluang keemasan kepada mereka semua untuk bermain dengan cemerlang.

Jadikan perlawanan pasukan Kelas A Kebangsaan tewas besar kepada Liverpool dan Arsenal satu pengajaran berguna kepada mereka untuk tampil lebih hebat.

Siapa tahu, kecemerlangan yang mereka tunjukkan akan membantu mereka untuk maju kedalam pasukan utama negara tidak lama lagi.-RedsfcNews-

Share on Google Plus

About RedsFC

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 ulasan: