Tajaan TRW Piala Malaysia 2011.

Pihak Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) mencari penaja berpotensi menaja pasukan The Red Warriors untuk saingan Piala Malaysia 2011.


Nilai tajaan pasukan ialah sebanyak RM100 000 dan logo tajaan syarikat akan dipamerkan di lengan jersi pasukan Kelantan.

Kepada syarikat tempatan dan luar negeri yang berminat untuk menaja pasukan Kelantan dalam saingan Piala Malaysia boleh membuat permohonan kepada KAFA sekarang.

Selain itu, syarikat yang berminat untuk menaja pasukan Kelantan pada tahun 2012 juga boleh membuat permohonan kepada KAFA dengan segera dimana nilai tajaan bermula pada kadar RM200 000.

Setiap tajaan tersebut memberikan peluang kepada mereka mempamerkan logo masing-masing di lengan jersi pasukan Kelantan.

Pihak yang berminat untuk menaja pasukan Kelantan boleh berhubung dengan Fasilitator Penyiaran dan Promosi KAFA, Hisham Lokman di talian 010 - 9154009.
Share on Google Plus

About RedsFC

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

2 ulasan:

Anonymous said...

pakat taja byk2 pun TSAM akan kata xdok pitih jugak....letak gambar 'PEMINAT NO.1 TRW' la dpan jersey sbb TSAM kata dia bui 2Juta.....apa brg dilengan baju!

Anonymous said...

mahal teh tajo kelate pong.