Alex Turun Sesi Latihan Pertama.


Azamuddin Mohd Akil secara rasminya telah turun menjalani latihan pertama dengan skuad Kelantan di Stadium Sultan Muhamad Ke-IV, Kota Bharu, malam tadi.


Kehadiran pemain yang dipinjam dari Pahang disambut pengurus pasukan, Azman Ibrahim.

Rata-rata penyokong yang hadir menyaksikan sesi latihan sebentar tadi dilihat teruja untuk menyaksikan pemain ini turun bersama-sama dengan pemain skuad Kelantan untuk menjalani latihan.

Harapan besar disandarkan mereka kepada Azamuddin untuk membentuk gandingan mantap dengan Norshahrul Idlan Talaha dalam saingan Piala Malaysia.

Sementara itu, pemain Kelantan ketika ini sedang menjalani latihan penuh dalam persiapan mereka bertandang ke Kuala Lumpur untuk menghadapi dua perlawanan persahabatan yang telah diatur.

Sesi latihan dikendalikan oleh Datuk M. Karathu dibantu Hashim Mustapha, Sidek Shamsudin dan jurulatih penjaga gol, Ismail Chawailit.

Semua pemain dilihat bersemangat untuk mengembalikan kecergasan sebelum bertemu Kuala Lumpur dan Selangor pada pertengahan Ramadhan nanti. -RedsfcNews-

Share on Google Plus

About RedsFC

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

3 ulasan:

Ee said...

gomo alex gomo . semoga mengecapi kejayaan bersama trw .

Anonymous said...

Yeahhhhh.. i like.. go alex.. kami penyokong Pahang akan menyokong perjuangan mu di Kelantan. tewaskan Terengganu. Ajar sama itu Irfan Bakti..

Anonymous said...

HEHE.... DENDAM PENYOKONG PAHANG KAT TERENGGANU TAK HABIS LAGI TUH...... APA2 PUN TRW AKAN JD JUARA PULOK TAHUN NI... GOMO KLATE GOMO..