Peledak Kelantan Bersedia.


Barisan peledak terbaru Kelantan sudah bersiap sedia untuk mengempur gawang pasukan lawan dalam saingan Piala Malaysia, musim ini.


Kehadiran R. Surendran dan Azamuddin Akil dalam senarai pemain nyata memberikan banyak pilihan kepada pihak kejurulatihan mencari penyerang sesuai untuk digandingkan dengan Norshahrul Idlan Talaha.

Azamuddin dan Surendran diakui antara penyerang berbisa dalam liga Malaysia tetapi tidak banyak yang mampu mereka lakukan menyebabkan gagal membantu Tok Gajah melakukan jaringan gol sehingga tersingkir ke Liga Perdana.

Dipinjam Sang Kijang sepanjang saingan Piala Malaysia memungkinkan kelibat pemain ini dilihat kembali ampuh seperti tahun-tahun terdahulu.

Mereka dikhabarkan sudah bersedia untuk membantu Kelantan mempertahankan kejuaraan malahan sudah mula menyesuaikan diri dengan rakan sepelatih yang lain.

Menurut kata ketua jurulatih, Datuk M. Karathu, Kelantan akan lebih bersedia dengan kehadiran penyerang baru dan dengan kehadiran dua pemain ini nyata telah melengkapkan barisan impian The Red Warriors untuk merangkul kejuaraan pada musim kedua berturut-turut. -RedsfcNews-

Share on Google Plus

About RedsFC

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

6 ulasan:

Anonymous said...

kemas2.. i like...

Anonymous said...

kawe arap tigo pemain dale gambar buleh score banyok gol utk kekal PM 2011 d Kota Bharu.

kuba rabik said...

arap sudah ko 3 ore ni wak kijo nt stat pialo malaysia..

Anonymous said...

kenalin weh tengok k 3 oghe nih....

Anonymous said...

debar sengoti nk tggu 1st game...kemah sek kito

Anonymous said...

xleh cari make napok ko pesen neh