Kelayakan Piala Dunia 2014: Peluang Malaysia.

Malaysia berpeluang meneruskan kecemerlangan mereka dalam arena bola sepak Antarabangsa apabila turun menentang Taiwan dalam perlawanan pertama kelayakan Piala Dunia 2014 di Kuala Lumpur, Rabu ini.


Masih segar dengan kejayaan pasukan Olimpik layak ke peringkat kumpulan merebut tempat ke pusingan akhir di London, skuad senior turut tidak mempunyai sebab untuk kecundang awal dalam persaingan lebih berprestij.

Berbekalkan sorakan penyokong sendiri, Harimau Malaya perlu menggunakan setiap ruang yang ada untuk mencari kelebihan awal.

Mereka diminta lebih fokus serta tidak alpa untuk mengelakkan kekecewaan tersingkir seawal pusingan pertama peringkat kelayakan.

Walaupun gagal menerima khidmat beberapa tonggak ekoran kecederaan, Ketua Pengendali, K. Rajagobal sudah tentu mempunyai tonggak harapan lain untuk digunakan.

Paling utama, setiap pemain harus turun dengan tekad besar untuk melepasi pusingan kelayakan seterusnya mencuba untuk memberi saingan sehingga ke pusingan akhir nanti.
Share on Google Plus

About RedsFC

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 ulasan: