Tiket Malaysia lawan Myammar, Tiada Sambutan.

Tiada orang. Tinjauan RedsFC-News di Kaunter Tiket Perkarangan Stadium Sultan Muhamad Ke-IV.
Ahmad Fadhli Sukardi.
Redsfcnews@gmail.com

Dengan perlawanan Persahabatan Malaysia menentang Myammar di Kota Bharu tinggal beberapa hari sahaja lagi, tiket perlawanan  dilihat tiada sambutan menggalakkan dari penyokong Kelantan walaupun telah mula dijual bermula petang kelmarin.

Tinjauan RedsFC-News di perkarangan Stadium Sultan Muhamad, hanya satu kaunter dibuka pihak KAFA untuk menjual pas masuk perlawanan tersebut dengan tiada pembeli kelihatan walaupun seorang.

Lebih malang, maklumat yang diterima dari penjaga kaunter, jumlah tiket yang terjual ketika ini hanyalah sekitar 30-40 keping sahaja.

Menurut Mohd Anas dari Dewan Beta, sambutan terhadap perlawanan persahabatan Malaysia sangat menyedihkan.

Selain itu, kurangnya promosi yang dilakukan pihak Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) dan KAFA menyebabkan para penyokong Kelantan mungkin tidak tahu tiket perlawanan sudah mula dijual di perkarangan stadium.

Katanya lagi, penyokong Kelantan dilihat tidak ghairah mendapatkan tiket dan sambutan menyedihkan ini wajar diambil perhatian khusus dengan segera.
Share on Google Plus

About RedsFC

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 ulasan: