Kelantan Tambah Koleksi Piala.

Kejayaan menjuarai Liga Super menambah koleksi Piala dalam almari The Red Warriors untuk sekurang-kurangnya semusim lagi.


Setelah melalui penat jerih selama empat tahun dalam saingan Liga Malaysia, piala idaman bukan lagi perkara mustahil untuk dicapai.

Memulakan kejuaraan dengan Piala Malaysia, pemain meneruskan aksi cemerlang dalam penentuan Piala Sumbangsih sebelum menjulang Piala Liga Super, baru-baru ini.

Walau direncatkan dengan kekalahan tipis perlawanan akhir Piala FA, ternyata impian melihat piala-piala utama yang dipertandingkan di Malaysia berada di Kota Bharu sudah digapai.

Para penyokong ternyata gembira dengan kejayaan berterusan pasukan Kelantan walau pada awalnya diberi sasaran sederhana pihak pengurusan Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA).

Justeru itu, harapan terus disandarkan kepada pihak didalam pasukan Kelantan meneruskan aksi cemerlang mereka dalam saingan Piala Malaysia seterusnya menghadapi musim hadapan dengan lebih bergaya terutamanya dalam kancah Piala AFC. -RedsfcNews-
Share on Google Plus

About RedsFC

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 ulasan: