Mat Yo, Shakir Digugurkan.

Norshahrul Idlan Talaha, Shakir Shaari, S. Chanturu dan Shahrizal Saad antara nama yang digugurkan Datuk K. Rajagobal sebelum perlawanan pusingan kedua Kelayakan Piala Dunia 2014, Malaysia bertemu Singapura.


Seperti yang dijangkakan, Norshahrul Idlan masih belum pulih dari kecederaan manakala Shakir, Chanturu dan Shahrizal tiada dalam perancangan ketua jurulatih kebangsaan untuk perlawanan tersebut.

Dengan penyingkiran Mat Yo dan Shahrizal Saad, Malaysia menaruh harapan kepada Safee Sali, Fakri Saarani dan Abdul Hadi Yahya untuk merobek gawang Singapura di gelanggang lawan.

Manakala tempat Chanturu dan Shakir pula tidak kritikal kerana Malaysia mempunyai pemain yang berkeupaaan setaraf dengan pemain ini iaitu Amirul Hadi, Safiq Rahim serta Amar Rohidan.

Untuk pengetahuan, Skuad Malaysia akan bertandang ke Stadium Jalan Besar pada 23 Julai sebelum timbal balik di Stadium Nasional Bukit Jalil, lima hari selepas itu.
Share on Google Plus

About RedsFC

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

5 ulasan:

ibun_jogho said...

Rajagobal letok Amar? Setaro mano biso AMAR tu heh..?

Anonymous said...

Ular lagi biso pada Amar..

Anonymous said...

keling buto

Anonymous said...

shakir panggil kelik, ise keno rijek. bodo sungguh rajogobal.

Anonymous said...

Tahu lah biso x biso amar tuh, kalu sakit uluram (bekok testis) pun abe gobal bui main lg.... ni bukan kes biso tp JILAT!!!