President Warriors Terus Kecemerlangan Skuad Senior.

President Warriors meneruskan jejak cemerlang pasukan senior selepas melayakkan diri ke perlawanan akhir Piala Presiden 2011.


Tiada siapa memberi harapan kepada mereka pada permulaan musim namun Zahasmi Ismail membuktikan sebaliknya dengan membawa skuad muda Sang Kijang ke pentas final.

Selepas kali terakhir melakukan penampilan akhir pada tahun 2007 tetapi tumpas penentuan penalti kepada Perak, kali ini mereka berpeluang cerah untuk menjulang kejuaraan.

Tiada yang lebih bermakna kepada semua pemain dan pihak pengurusan Kelantan selepas wisel penamat dibunyikan pengadil untuk menewaskan PKNS dengan agregat 2-0.

Pengorbanan dari saingan liga dan pusingan kalah mati nyata berbaloi dengan keputusan yang mereka catatkan malah mereka mencipta satu sejarah dengan menjadi pasukan berstatus negeri terakhir bersaing di peringkat empat terbaik selepas semua pasukan negeri lain tersungkur di peringkat suku akhir.

Dalam perlawanan akhir nanti, mereka akan bertemu kelab dari Johor, MP Muar FC selepas pihak lawan tersebut menewaskan Sekolah Sukan Bukit Jalil dalam satu lagi perlawanan separuh akhir.

 Tempat perlawanan akhir masih lagi belum diumumkan pihak Persatuan Bola Sepak Malaysia.
Share on Google Plus

About RedsFC

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 ulasan: